چگونه می توانم از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز خلاص شدن از شر
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه می توانم از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز خلاص شدن از شریکی از بیمار نارسایی کلیه نسبی من است، او در حال حاضر در دیالیز سه بار در هفته. اما سطح کراتینین او بالا است، و کم خونی بسیار جدی است، در حال حاضر 69. می توانید آن را از دیالیز و بهتر خلاص شوید؟

به صداقت، این نشان می دهد که عملکرد کلیه خود را به شدت آسیب دیده در صحنه، و ما آن را به ارائه درمان های حرفه ای در چین، به دلیل انجام دیالیز به عنوان یک جایگزین کار برای کلیه، بیشتر آن می شود، ویژگی های بیشتر آن را از دست خواهد داد و عملکرد کلیه شانس بسیار پایین تر به از شر دیالیز بسیار پایین است می شود.

اگر او می خواهد به یک بهبود خوب، و زمان به دست آوردن آن در آغاز بسیار مهم است، آن را از آن می شود، پیشنهاد موفق تر ممکن است. شما می دانید، تنها با تکیه بر دیالیز، می توانید حالت آن را تغییر دهید، در مقابل، آن را به آن را به در دیالیز تکیه برای بسیاری دیگر، و صرف بقیه عمر خود را با دیالیز.

به عنوان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به از شر دیالیز؟

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر بیماران دیالیزی می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، آنها نیاز به طب چینی پیش از آن.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از داروهای شناخته شده چینی، می توان آن را جایگزین خوبی برای درمان دیالیز. افزایش رگ های خونی، ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد، آن را می تواند سلول های آسیب دیده بازیابی و کلیه حفاظت از آنها از آسیب بیشتر است. فقط رفتن، عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بهبود یافته است، بنابراین بیمار می تواند یک شانس برای بدون کیفیت دیالیز زندگی می کنند است.

از آنجا که بیمار نارسایی کلیه، اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز، شما می توانید از به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فکر می کنم، آن می تواند واقعا امید را به شما، لطفا با ما تماس بگیرید در زیر است. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: